fbpx
אתרים מומלצים בטוקיו

אתרים מומלצים לטיול בטוקיו-טיול ביפן



שינג'וקו (Shinjuku)

תחנת הרכבת של שינג'וקו גדולה במיוחד,היא משרתת מדי יום למעלה מ-4 מיליון נוסעים. שינג'וקו הוא רובע זוהר בכל שעות היום. בלילה שלטי הניאון בוהקים בו בשלל צבעיהם ומעניקים לו אווירה תוססת וחיה.

סיור מודרך בעברית בטוקיו
שינג'וקו (Shinjuku)
תחנת הרכבת של שינג'וקו גדולה במיוחד,היא משרתת מדי יום למעלה מ-4 מיליון נוסעים. שינג'וקו הוא רובע זוהר בכל שעות היום. בלילה שלטי הניאון בוהקים בו בשלל צבעיהם ומעניקים לו אווירה תוססת וחיה.

Harajuku

הרג'וקו (Harajuku)

רובע הרג'וקו מתעורר לחיים במהלך סופי השבוע, כאשר צעירי העיר יוצאים אליו כדי לראות ולהיראות. האופנה שם היא המילה האחרונה ואין גבול לסגנונות התספורות והבגדים הצעקניים אותם לובשים העוברים והשבים הצעירים. רובם מודעים לייחודיותם, וישמחו מאוד לעצור לרגע לצילום משותף. שווה לבקר במקדש מייג'י (Meiji Jingu), שנמצא בפארק יויוגי (Yoyogi Park) הסמוך לו.

מדריך ישראלי בטוקיו
הרג'וקו (Harajuku)
רובע הרג'וקו מתעורר לחיים במהלך סופי השבוע, כאשר צעירי העיר יוצאים אליו כדילראות ולהיראות. האופנה שם היא המילה האחרונה ואין גבול לסגנונות התספורות והבגדים הצעקניים אותם לובשים העוברים והשבים הצעירים. רובם מודעיםלייחודיותם, וישמחו מאוד לעצור לרגע לצילום משותף.שווה לבקר במקדש מייג'י (MeijiJingu),שנמצא בפארק יויוגי (Yoyogi)הסמוך לו

שיבויה(shibuya

מקום מפגש ובילוי פופולארי בקרב צעירי טוקיו. הכולל שילוב מודרני של חנויות כלבו, בוטיקים, בתי קפה ומסעדות. ליד התחנה נמצא פסל הכלב האצ'יקו(Hachiko), מקום מפגש אהוב ומוכר בקרב כל תושבי העיר,תוכלו לבקר ברובע האופנה אאויאמה(Aoyama), שגם בו תמצאו אינספורחנויות מעצבים ובתי קפה בסגנון פריזאי.

מדריך ישראלי ביפן
שיבויה (Shibuya)
מקום מפגשובילוי פופולארי בקרב צעירי טוקיו. הכולל שילוב מודרני של חנויות כלבו, בוטיקים, בתי קפה ומסעדות. ליד התחנה נמצא פסל הכלב האצ'יקו מקום מפגש אהוב ומוכר בקרב כל תושבי העיר

רופונגי (Roppongi)

אחד ממרכזי חיי הלילה הפרועים של טוקיו.שם נמצאים המון ברים, פאבים ומסעדות,הנחשבות לאחד ממקומות המפגש הפופולאריים בקרב תיירים ותושבים זרים בטוקיו, שם אפשר לבקר בסניף המקומי של הארד רוק קפה.

מדריך דובר עברית טוקיו
(Roppongi) רופונגי
אחד ממרכזי חיי הלילה הפרועים של טוקיו.שם נמצאים המון ברים, פאבים ומסעדות,הנחשבות לאחד ממקומות המפגש הפופולאריים בקרב תיירים ותושבים זרים בטוקיו, שם אפשר לבקר בסניף המקומי של הארד רוק קפה

גינזה (Ginza)

המקבילה היפנית של השדרה החמישית בניו יורק. גינזה שופעת בחנויות כלבו, בוטיקי אופנה, מסעדות ומקומות בילוי, שיתאימו לכל תקציב ולכל טעם.

מקומות מומלצים לטייל בטוקיו
גינזה (Ginza)
המקבילה היפנית של השדרה החמישית בניו יורק .גינזה שופעת בחנויות כלבו,בוטיקי אופנה, מסעדות ומקומות בילוי,שיתאימו לכל תקציב ולכל טעם.

יוראקוצ'ו (Yurakucho) והיבייה (Hibiya)

אזור קרוב לגינזה,משמש כמרכזן של חברות התעופה הבינלאומיות. לא רחוק משם נמצא ארמון הקיסר בן חמשת הקילומטרים, המקיף את הארמון. ואת הגנים של ארמון הקיסר .

ניהונבאשי (Nihonbashi)

שם אפשר לבקר באחד מחניות הכלבו הוותיקה ביפן, מיטסוקושי (Mitsukoshi),באתר בו הוקמה ומרכז הקניות המודרני יותר של חנות הכלבו טאקאשימאיה(Takashimay)מארונאוצ'י – אוטמאצ'י Marunouchi-Otemachi))אזור מרשים של גורדי שחקים הצפופים והגבוהים. ממוקם בין שתי פניני ארכיטקטורה של סגנון יפני מסורתי:ארמון הקיסר ומבנה הלבנים האדומות של תחנת הרכבת טוקיו(Tokyo Station). ובורסת ניירות הערך של טוקיו.

אודאיבה (Odaiba)

זהו אי מלאכותי שהולך ומתרחב בעקביות,שם נמצא בניין חברת הטלוויזיה הפופולארית פוג'י המרשים בעיצובו המודרני, שכולל כדור מתכת אליו מחוברות רצועות המבנה,המזכיר גם של מולקולה כימית. לא הרחק משם ישנם מספר קניונים.

אסאקוסה (Asakusa)

שמכונה בפי תושבי טוקיו "העיר התחתית". באסאקוסה נמצא אחד מהאתרים ההיסטוריים החשובים ביותר של טוקיו, מקדש סנסוג'י(Sensoji), שהוא העתיק ביותר מבין כל מקדשיה של העיר.בכניסה למקדש ניצב שער אדום גדול,קאמינארימון (Kaminarimon), המעוטר בדמויות אלי הרוח והרעמים.

אואנו (Ueno)

שם נמצא שוק אמיוקו (Ameyoko) אפשרלמצוא בו דברים יוצאות דופן, כמו בגדימעצבים מזויפים, כמו גם חטיפים יפנים.חובבי תרבות יכולים לבקר במוזיאון הלאומי של טוקיו (Tokyo Kokuritsu Hakubutsukan) ובמוזיאון הלאומי לאמנות מערבית (KokuritsuSeiyo Bijutsuka) השוכנים  בתוך פארק אואנו.

אקיהברה (Akihabara)

מקום לכל חובבי הגאדג'טים האלקטרוניים. הרובע עמוס בחנויות מחשבים, אלקטרוניקה, סרטי מאנגה והאנימציה ממוחשבת, ספרים, צעצועים ומשחקים מכל סוג, שברובן נהוגים מחירים נוחים למדי. בשל הביקוש והפופולאריות הרבה של חנויות האלקטרוניקה המקומיות, אקיהברה היא כמעט תמיד המקום למצוא בו את הדור החדש ביותר של מוצרים המהווים את המילה האחרונה בעולם.

איקבוקורו (Ikebukuro)

נמצא בו מתחם סאנשיין סיטי (Sunshine City), מעין עיר בתוך עיר, הכולל בתי מלון,מרכז תרבות, קומפלקס קניות וגורדשחקים, Sunshine 60.ניתן לבלות שם שעות על גבי שעות. בתוכו כלולים פארק שעשועים, בית קולנוע, מרכז קניות, מוזיאון ואפילו פלנטריום. אין ספק, כל המשפחה תמצא את הבילוי כאן מעניין ומהנה!

לאלו שמכננים טיול ליפן אתם מוזמנים להכנס לאתר ולקרוא את כל הכתבות שכתבתי

בלינק זה תוכלו לקנות את הפס לרכבת המהירה

*בלינק זה ריכזנו בכל עיר את בתי המלון שאנו ממליצים .לכל שאלה שיש לכם בנושא הטיול שלכם ליפן אשמח לעזור ולענות לכם בקבוצת הפייסבוק שלנו .

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר

    1 מחשבה על “אתרים מומלצים לטיול בטוקיו-טיול ביפן”

    1. פינגבאק: Homepage

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    Shopping Cart
    %d בלוגרים אהבו את זה: